Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον COVID-19
Στη Volkswagen παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε ερώτημα, σχόλιο, ανάγκη επικοινωνίας έχετε σχετικά με τα αυτοκίνητα και τις υπηρεσίες μας.
Επικοινωνήστε μαζί μας:
Τηλ.: 210 99 81 100 - e-mail: customercare@kosmocar.gr
Διαβάστε τον οδηγό συχνών ερωτήσεων/απαντήσεων που ακολουθεί.
After Sales
Το σύνολο του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Volkswagen της Kosmocar εργάζεται υπεύθυνα, λαμβάνει υπόψη και συμμορφώνεται πλήρως με όλες τις οδηγίες της πολιτείας σχετικές με το COVID-19. Αν έχετε οποιοδήποτε ερώτημα ή αν στο αυτοκίνητό σας χρειάζεται να γίνουν άμεσα οι εργασίες συντήρησης, απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service της επιλογής σας μέσω τηλεφώνου ή μέσω e-mail. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Service Volkswagen δεν είναι διαθέσιμος, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen εδώ.
Αν οποιαδήποτε προειδοποιητική λυχνία έχει ενεργοποιηθεί με κόκκινο χρώμα στην οθόνη πληροφοριών του αυτοκινήτου σας, παρακαλούμε ακινητοποιήστε άμεσα το όχημα και καλέστε την οδική βοήθεια Volkswagen Total Care στο 210 99 45 554. Σε περίπτωση που η ένδειξη έχει ενεργοποιηθεί με κίτρινο χρώμα επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας. Σε περίπτωση που δεν αναγνωρίζετε την ένδειξη τη λυχνίας που έχει ενεργοποιηθεί, ελέγξτε το εγχειρίδιο χρήσης του οχήματός σας ή συμβουλευτείτε την εφαρμογή Volkswagen We Connect Go. Εάν για οποιοδήποτε λόγο η επικοινωνία με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας δεν είναι εφικτή, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen εδώ.
Λόγω της παρούσας κατάστασης και των οδηγιών για την προστασία της ανθρώπινης υγείας έναντι του ιού, ενδέχεται να υπάρξουν χρονικές καθυστερήσεις στη συντήρηση/επισκευή του αυτοκινήτου σας. Παρακαλούμε πολύ όπως επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας, για να ενημερωθείτε πλήρως για το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση των εργασιών στο αυτοκίνητό σας. Εάν ο εν λόγω Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Service Volkswagen δεν είναι διαθέσιμος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen εδώ.
Υγιεινή & Ασφάλεια
Κατανοούμε πλήρως το ερώτημά σας και σας ενημερώνουμε ότι το σύνολο του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Volkswagen της Kosmocar ακολουθεί τα γενικά προληπτικά μέτρα που έχει εξαγγείλει η πολιτεία για την αντιμετώπιση του COVID19, με στόχο την προστασία πελατών, εργαζομένων και της ευρύτερης κοινότητας. Εάν έχετε οποιοδήποτε ερώτημα επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen εδώ.
Το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Volkswagen είναι σε θέση ετοιμότητας και λειτουργίας, δίνοντας προτεραιότητα στις βασικές συντηρήσεις και επισκευές οχημάτων, όπως Ασθενοφόρων, οχημάτων της Αστυνομίας και των φορέων Υγείας κλπ
Εγγυήσεις
Λόγω της τρέχουσας κατάστασης, η Volkswagen αποφάσισε την επέκταση της διάρκειας εγγύησης για τρεις (3) επιπλέον μήνες για τα αυτοκίνητα εκείνα όπου η εργοστασιακή τους εγγύηση λήγει ή έχει λήξει το χρονικό διάστημα από 1η Μαρτίου 2020 έως τις 31 Μαΐου 2020. Παρακαλούμε πολύ σημειώστε ότι ο αριθμός χιλιομέτρων της εργοστασιακής εγγύησης δεν μεταβάλλεται.
Οποιαδήποτε ζητήματα που κανονικά θα καλύπτονταν από την εγγύηση του οχήματος και δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθούν για λόγους μη διαθεσιμότητας του Εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη Service θα καλυφθούν, υπό τον όρο ότι έχετε αναφέρει το θέμα στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen εντός της περιόδου εγγύησης. Παρακαλούμε πολύ σημειώστε ότι οι υπάρχουσες περίοδοι εγγύησης δεν πρόκειται να επεκταθούν.
Αν ο Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Service Volkswagen δεν είναι διαθέσιμος λόγω του COVID-19 και επομένως δεν μπορείτε να αναφέρετε το όποιο ζήτημα, στείλτε e-mail στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Kosmocar στη διεύθυνση customercare@kosmocar.gr γράφοντας το μήνυμα «ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ», τον «ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ» του αυτοκινήτου σας στη γραμμή θέματος, καθώς επίσης και τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας στο κυρίως κείμενο του e-mail. Θα καταγράψουν το αίτημά σας και θα το μεταβιβάσουν στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service, μόλις αυτός είναι διαθέσιμος.
Σας ευχαριστούμε και σας συγχαίρουμε για την υπεύθυνη στάση σας σχετικά με την προστασία της δική σας υγείας και της υγείας όλης της κοινότητας. Μία μικρή καθυστέρηση στο χρόνο πραγματοποίησης των εργασιών συντήρησης δεν ακυρώνει αυτόματα την εγγύηση του αυτοκινήτου σας. Είναι πολύ σημαντικό όμως να επικοινωνήσετε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας και να συζητήσετε διάφορες εναλλακτικές, έτσι ώστε εάν κριθεί απαραίτητο, εσείς να μην χρειαστεί να επισκεφτείτε το χώρο του συνεργείου.
Πωλήσεις/Παραδόσεις νέων αυτοκινήτων
Δεδομένων των πρωτόγνωρων συνθηκών που βιώνουμε και με γνώμονα τόσο τις οδηγίες της πολιτείας όσο και το αίσθημα ευθύνης που χαρακτηρίζει τη μάρκα Volkswagen, οι προγραμματισμένες αφίξεις και παραδόσεις των αυτοκινήτων ενδέχεται να καθυστερήσουν. Για να ενημερωθείτε για το στάδιο της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Volkswagen της Kosmocar ή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen εδώ. Σας διαβεβαιώνουμε ότι είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με το εργοστάσιο της Volkswagen για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση για το αυτοκίνητό σας.
Μπορείτε στο χρόνο που εσείς επιθυμείτε να επισκεφθείτε το site μας www.volkswagen.gr, να διαμορφώσετε το νέο σας αυτοκίνητο και να αποστείλετε τη διαμόρφωσή σας μέσω e-mail στον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο της επιλογής σας. Ο εν λόγω έμπορος θα επικοινωνήσει μαζί σας, έτσι ώστε να συζητήσετε την ακριβή διαδικασία καταχώρησης της παραγγελίας του νέου σας αυτοκινήτου. Φυσικά, μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen εδώ.