Αποτελεσματικό, αποδοτικό, βιώσιμο: Το σύστημα πέδησης στα ID.
Στα ID.3 & ID.4 απολαμβάνετε ξένοιαστη οδηγική απόλαυση σε κάθε σας διαδρομή. Και αυτό γίνεται πραγματικότητα χάρη στο σύστημα πέδησης με σύγχρονο φρένο τυμπάνου (ταμπούρο) ενσωματωμένο στον πίσω άξονα.
Τα ID. κατασκευάστηκαν με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης (MEB). Αυτή η πρωτοποριακή πλατφόρμα αυτοκινήτων έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα και φροντίζει ώστε να αξιοποιούνται ιδιαίτερα αποδοτικά οι δυνατότητες της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης. Όπως για παράδειγμα το σύστημα πέδησης. Σε αντίθεση με τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, το ID.3 ή το ID.4 αντίστοιχα αξιοποιεί κατά την επιβράδυνσή του εκτός των μπροστά και πίσω φρένων, και ένα ακόμα στοιχείο: την ανάκτηση ενέργειας.
Η ανάκτηση ενέργειας προστατεύει τα φρένα.
Κατά την πέδηση η ανάκτηση ενέργειας μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση της αυτονομίας – και από τη στιγμή που ένα μεγάλο μέρος της ενέργειας δεν μεταφέρεται στις μονάδες πέδησης, συνεπάγεται και μείωση της φθοράς. Η ανάκτηση ενέργειας επιτρέπει όμως συγχρόνως και τη χρήση υπερσύγχρονων φρένων τυμπάνου (ταμπούρων) στον πίσω άξονα. Από την άλλη, μπροστά τα ID. είναι εξοπλισμένα με κλασικά δισκόφρενα.
Το design ακολουθεί τη λειτουργικότητα: το φρένο τυμπάνου (ταμπούρο).
Το φρένο τυμπάνου (ταμπούρο) οφείλει το όνομά του στο σχήμα κλειστού κυλίνδρου, ο οποίος προστατεύει πολύ καλά τα εξαρτήματα από τις χαμηλές θερμοκρασίες, την υγρασία και τη δημιουργία σκουριάς. Επιπλέον, δεν απομένει υπόλοιπο ροπής πέδησης, γεγονός που ελαχιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας. Επίσης, συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος. Μέσω του κλειστού συστήματος τα ρινίσματα από τα φρένα δεν βγαίνουν προς τα έξω, μειώνοντας αποτελεσματικά την περιβαλλοντική επιβάρυνση με σωματίδια σκόνης.
Τρία εξαρτήματα, πολλά πλεονεκτήματα
Εξοικονομώντας ενέργεια και εξασφαλίζοντας βιωσιμότητα, το σύστημα πέδησης στα ID.3 & ID.4 συμβάλλει στην αύξηση των τακτικών διαστημάτων επιθεώρησης στα δύο χρόνια. Αλλά το σημαντικότερο: Η πρωτοποριακή δομή του επιτρέπει ένα ήπιο φρενάρισμα με έντονη επίδραση επιβράδυνσης, ενώ προσφέρει ένα ισχυρό πλεονέκτημα απόδοσης και κινητικότητας.