ΙD. Ενημερώσεις λογισμικού - Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FAQ)
Έχετε απορίες σχετικά με τις ID. ενημερώσεις λογισμικού και τη διαδικασία εγκατάστασης; Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις!
Ερωτήσεις και απαντήσεις με μια ματιά
Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις Ενημέρωσεις Λογισμικού (γενικά), τις Ενημέρωσεις “Over-the-Air” και τις Ενημέρωση με επίσκεψη στο συνεργείο.
FAQ – γενικά
Σας συνιστούμε να πραγματοποιείτε όλες τις ενημερώσεις λογισμικού. Έτσι, θα επωφεληθείτε από τις χρήσιμες και βελτιωμένες λειτουργίες που παρέχονται κάθε φορά. Επίσης, κάθε νέα έκδοση αποτελεί προϋπόθεση για περαιτέρω ενημερώσεις.
Έαν είναι διαθέσιμη μία ενημέρωση που για την πραγματοποίησή της είναι απαραίτητη η επίσκεψή σας στο συνεργείο, τότε μπορείτε να επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας για να ενημερωθείτε σχετικά. Είναι πάντα στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία.
Μόλις προγραμματιστεί μία ενημέρωση Over-the-Air για το ID. σας, λαμβάνετε ενημέρωση στη διεύθυνση email, με την οποία εγγραφήκατε στο We Connect. Όταν πραγματοποιηθεί η ενημέρωση λογισμικού, θα λάβετε ένα σχετικό μήνυμα στο σύστημα Infotainment. Προϋπόθεση για τη λήψη της ενημερώσης είναι, το ID. σας να βρίσκεται σε "online λειτουργία", να είναι ενεργοποιημένη η αποστολή και λήψη δεδομένων οχήματος στις ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου και να είναι εγγεγραμμένος στο όχημα ένας βασικός χρήστης με ενεργή σύμβαση We Connect.
Με τη λειτουργία της ενημέρωσης "Over-the-Air" μπορούν να ληφθούν στα αυτοκίνητα διάφορα είδη ενημερώσεων. Αυτές μπορεί να είναι για υπάρχουσες εφαρμογές In-Car Apps, για συστήματα αυτοκινήτου, για το In-Car Shop, ενημέρωση λογισμικού και πολλά άλλα. Λεπτομερείς πληροφορίες για τη διαθέσιμη ενημέρωση θα λάβετε στις σημειώσεις έκδοσης (“Release Notes”) στο σύστημα Infotainment του ID. σας.
Για να δείτε την έκδοση που είναι εγκατεστημένη στο ID. σας, επιλέξτε στο μενού του συστήματος Infotainment την ένδειξη "Λογισμικό ID.". Αν η ένδειξη "Λογισμικό ID." δεν είναι διαθέσιμη, τότε μπορείτε να βρείτε την εγκατεστημένη έκδοση λογισμικού και στις «Πληροφορίες συστήματος». Απλά, ακολουθήστε τα βήματα που βρείτε σε αυτόν τον σύντομο οδηγό.
Ναι, οι ενημέρωσεις είναι δωρεάν.
Μετά από μία ενημέρωση λογισμικού, η ένδειξη "Λογισμικό ID." ανανεώνεται, για να εμφανιστεί στο όχημα η εγκατεστημένη έκδοση λογισμικού. Δεν υπάρχει σε κάθε ενημέρωση λογισμικού αναβαθμισμένη έκδοση λογισμικού (π.χ. αυτόματες αναβαθμίσεις χαρτών για το σύστημα πλοήγησης, νέα Apps για το In-Car Shop, βελτιωμένες λειτουργίες στο λειτουργικό σύστημα). Η αλλαγή του αριθμού έκδοσης φαίνεται από την ονομασία της ενημέρωσης λογισμικού (π.χ. ενημέρωση λογισμικού 3.2 κτλ.).
Όχι, η εγγύηση του κατασκευαστή συνεχίζει να ισχύει κανονικά.
Εκτός από τις ID. ενημέρωσεις λογισμικού, σάς προσφέρουμε επίσης αναβαθμίσεις για τις εφαρμογές του συστήματος, δηλαδή τις εφαρμογές In-Car Apps. Αν το όχημά σας βρίσκεται στη "online λειτουργία" και έχει εγγραφεί ένας βασικός χρήστης με ενεργή σύμβαση We Connect στο όχημα, ενημερώνεστε στο σύστημα Infotainment του οχήματός σας, μόλις είναι διαθέσιμη μία αναβάθμιση. Λεπτομερείς πληροφορίες για το περιεχόμενο της αναβάθμισης θα βρείτε στις σημειώσεις έκδοσης (“Release Notes”), που εμφανίζονται πριν την εγκατάσταση με μια ειδοποίηση στο σύστημα infotainment.
Από την ID. ενημέρωση λογισμικού 3.0 μπορείτε να προσθέσετε και άλλους χρήστες και να αλλάζετε μεταξύ βασικού χρήστη και άλλων χρηστών. Η εγγραφή στο σύστημα Infotainment ως "βασικός χρήστης" είναι απαραίτητη για να χρησιμοποιείτε τις online υπηρεσίες κινητών συσκευών.
Μάθετε περισσότερα για τη Διαχείριση Χρηστών
- Ενεργοποιήστε στην οθόνη καλωσορίσματος την "οnline λειτουργία".
- Εγγραφείτε μέσω του εικονιδίου "Χρήστης" ως βασικός χρήστης.
- Σκανάρετε τον κωδικό που εμφανίζεται στο σύστημα infotainment του ID. σας με το smartphone σας, πατώντας το κουμπί "Scan Code" στην εφαρμογή Volkswagen. Εναλλακτικά, μπορείτε να εγγραφείτε με τη διεύθυνση του email σας, με την οποία εγγραφήκατε στο We Connect.
Για να επωφεληθείτε και από άλλες κινητές online υπηρεσίες κινητών συσκευών, εκτελέστε τα παρακάτω πρόσθετα βήματα.
- Πλοηγηθείτε στο In-Car Shop στο σύστημα Infotainment. Εδώ μπορείτε να αποκτήσετε το We Connect και We Connect Plus.
- Λάβετε υπόψη σας τις οδηγίες για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και συναινέστε στους Γενικούς Όρους Συναλλαγών.
Αν δεν έχετε ενεργή σύμβαση We Connect ή We Connect Plus, μπορείτε να την αποκτήσετε δωρεάν στο In-Car Shop στο σύστημα Infotainment του ID. σας. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα προσωπικά σας στοιχεία είναι σωστά και πλήρη.
Ενδέχεται οι προσωπικές σας ρυθμίσεις (π. χ. αποθηκευμένοι ραδιοφωνικοί σταθμοί ή θέρμανση καθίσματος) να έχουν επανέλθει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Αυτό ενδεχομένως να απαιτεί νέα εγγραφή ως βασικός χρήστης στο We Connect. Ένα λεπτομερές βίντεο για την εγγραφή ως βασικός χρήστης του οχήματός σας θα βρείτε στη διαχείριση χρηστών.
Οι ενημερώσεις λογισμικού αριθμούνται χρονολογικά. Ωστόσο, ορισμένες δεν περιλαμβάνουν νέες λειτουργίες, αλλά διορθώνουν σφάλματα ή, για παράδειγμα, βελτιώνουν το υπάρχον περιεχόμενο. Μόνο για τις ενημερώσεις με νέες λειτουργίες δημιουργείται σελίδα με αναλυτικές πληροφορίες, επομένως ενδέχεται να μην εμφανίζονται όλες οι ενημερώσεις με χρονολογική σειρά στον ιστότοπο.
FAQ - Ενημερώσεις Over-the-Air
Πρόκειται για αναβαθμίσεις λογισμικού, οι οποίες πραγματοποιούνται διαδικτυακά και από τις οποίες επωφελείστε με βελτιώσεις ή νέες λειτουργίες.
Το ID. σας, σας ενημερώνει στο σύστημα Infotainment, μόλις είναι διαθέσιμη μία ενημέρωση προς εγκατάσταση και σας καθοδηγεί στη διαδικασία εγκατάστασης.
Ως εγγεγραμμένος βασικός χρήστης του οχήματος μπορείτε να εγκαταστήσετε μόνος σας την ενημέρωση Over-the-Air.
Το ID. σας, σάς ενημερώνει στη βασική οθόνη του συστήματος Infotainment μέσω μιας αναδυόμενης (pop-up) ειδοποίησης.
Η ειδοποίηση στο σύστημα Infotainment είναι μόνο μία ένδειξη διαθεσιμότητας μίας ενημέρωσης Over-the-Air. Η εγκατάσταση μπορεί να ξεκινήσει μέσω της "Οθόνης Αποχαιρετισμού", μόλις σταθμεύσετε το όχημα και πατήσετε το ηλεκτρονικό φρένο στάθμευσης.
Στόχος μας είναι (όσο αυτό είναι εφικτό) οι ενημερώσεις να γίνονται "Over-the-Air", δηλαδή να υλοποιούνται διαδικτυακά, χωρίς επίσκεψη στο συνεργείο.
Οι ενημερώσεις Over-the-Air διατίθενται γενικά σε όλους τους οδηγούς ID. Χρειάζεστε μόνο μια ενεργή σύμβαση We Connect και την εκάστοτε προηγούμενη έκδοση της ID. ενημέρωσης λογισμικού που θέλετε να εγκαταστήσετε.
Για να διαπιστώσετε ποια έκδοση λογισμικού είναι εγκατεστημένη αυτή τη στιγμή στο ID. σας, ανοίξτε την επιλογή «Setup» στο μενού του συστήματος Infotainment. Στη συνέχεια μεταβείτε στις "Πληροφορίες συστήματος“.
Το εικονίδιο "Λογισμικό ID." διατίθεται στα οχήματα με ID. λογισμικό 3.1 ή μεταγενέστερο. Η εφαρμογή In-Car App, σάς εμφανίζει την τρέχουσα εγκατεστημένη έκδοση Software του οχήματός σας.
Για τη λήψη της ενημέρωσης, απαιτείται σύνδεση με το διαδίκτυο. Η ολοκλήρωσή της μπορεί να πραγματοποιηθεί, μόνο εάν το ID. σας είναι σε "online λειτουργία" και η αποστολή και λήψη δεδομένων οχήματος είναι ενεργοποιημένη. Μια ενεργή σύνδεση με το διαδίκτυο εμφανίζεται στην κύρια οθόνη του συστήματος Infotainment με την σχετική ένδειξη σύνδεσης. Περισσότερες πληροφορίες για την κατάσταση σύνδεσης του ID. σας θα βρείτε στις οδηγίες χειρισμού στο σημείο «Μετάδοση δεδομένων → Προσωπικό απόρρητο».
Όχι, η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση της εγκατάστασης.
Οι ενημερώσεις Over-the-Air συμπληρώνουν η μία στην άλλη. Επομένως, για να απολαύσετε όλα τα οφέλη των τελευταίων αναβαθμίσεων, πρέπει να πραγματοποιήσετε όλες τις ενημερώσεις.
Δεν επιφέρουν όλες οι ενημερώσεις Over-the-Air ορατές αλλαγές. Μερικές φορές, μια ενημέρωση Over-the-Air αφορά σε ενημερώσεις χαρακτηριστικών και βελτιώσεις ποιότητας στο παρασκήνιο. Τα νέα χαρακτηριστικά και οι βελτιώσεις της ενημέρωσης θα εμφανίζονται στις σημειώσεις έκδοσης (“Release Notes”).
Οι ενημερώσεις Over-the-Air δημοσιεύονται σε καμπάνιες. Οι καμπάνιες είναι κλιμακωτές και περιλαμβάνουν έναν ορισμένο αριθμό οχημάτων, επιλεγμένων βάσει hardware εξοπλισμού. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ενημέρωση λογισμικού είναι διαθέσιμη σε διαφορετικές ημερομηνίες. Το ID. σας, σάς ενημερώνει μόλις είναι διαθέσιμη μία ενημέρωση.
Κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης, το αυτοκίνητο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Εσείς ο ίδιος όμως, έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε την χρονική στιγμή της εγκατάστασης μέσω του συστήματος Infotainment.
Το ID. σας μπορεί να κλειδωθεί και να ξεκλειδωθεί κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης της ενημέρωσης. Η οδήγηση και η φόρτιση του οχήματος δεν είναι εφικτές κατά την εγκατάσταση της ενημέρωσης.
Αφαιρέστε όλες τις μονάδες ανάγνωσης από τη διεπαφή OBD πριν από την έναρξη της εγκατάστασης της ενημέρωσης.
Όχι, η φόρτιση του οχήματος δεν είναι εφικτή κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης. Διακόψτε τη φόρτιση και ξεκινήστε την εγκατάσταση της ενημέρωσης.
Για να ολοκληρωθεί με επιτυχία η ενημέρωση Over-the-Air, διασφαλίστε οτι η κατάσταση φόρτισης του ID. σας είναι τουλάχιστον 50%.
Το ID. σας θα σας ενημερώσει με μια ειδοποίηση στο σύστημα Infotainment εφόσον η εγκατάσταση μπορεί να επαναληφθεί. Διαφορετικά, επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας ή καλέστε στη γραμμή εξυπηρέτησης Volkswagen Digital 211 198 9831.
Μία ενημέρωση ενδέχεται να διακοπεί λόγω διαφόρων παραγόντων. Αν εμφανιστεί αυτό το μήνυμα, επιβεβαιώστε πατώντας "OΚ". Με αυτόν τον τρόπο το όχημά σας προστίθεται σε μία από τις νέες λίστες για τη λήψη της ενημέρωσης.
FAQ –Ενημερώσεις με επίσκεψη στο συνεργείο
Επικοινωνήστε με τον Εξουσιοδοτημένο Σνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας.
Ο Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Service Volkswagen, θα σας ενημερώσει σχετικά με τη δυνατότητα παροχής αυτοκινήτου εξυπηρέτησης.